Servisný zásah u používateľa - reinštalácia
programu, nastavenie konfigurácie tlačiarní, nastavenie práce
v sieti, preventívna prehliadka počítača a ďalšie služby vyžadujúce
zásah do počítača.
Hotline - poradenské služby cez telefón
pracovných dňoch v čase od 8:00 hod do 12:00, riešenie konkrétnych
otázok k ovládaniu programu,
Skôr ako nás kontaktujete, pripravte si nasledujúce údaje:
- Meno užívateľa / firma/
- Podrobný popis Vášho problému ( presné hlásenie programu
), v ktorej agende ( prijaté faktúry, mzdy, majetok, sklad...)
a v ktorom kroku sa objavili nejasnosti a problémy.
- Operačný systém a verzia ( Windows 98, XP...)
- Pracuje program v sieti?
- Typ tlačiarne, na ktorej sa tlačia výstupy ( pri problémoch
s tlačou).
Školenie k programu - u používateľa, konzultácie
a ďalšie služby, ktoré nevyžadujú reinštaláciu alebo zásah
do programu.
Služby účtovného poradcu - pri nábehu systému
do prevádzky, návrh obehu účtovných dokladov, pomoc pri spracovaní
účtovných uzávierok.
Ďalšie informácie o programoch a službách Vám poskytneme
telefonicky, e-mailom alebo osobne na nižšie uvedenej adrese.
Bezplatné predvedenie programu prosíme, dohodnúť vopred telefonicky.
Programátorský zásah - obnova údajov po
poruche disku alebo poškodení vírusom, konverzie údajov z
iných programov a ďalšie služby vyžadujúce odborný zásah programátora.
|